tisdag, april 20, 2010

Askmoln? Jag tycker det är värre när google inte funkar på tio minuter

Då får jag panik och undrar hur jag ska klara av livet. Jag googlar på allt.

Nu ska jag uppdatera listan här bredvid.

Göra om garderoberna - inte klart. Däremot har jag röjt ur dem, tagit itu med ett strykberg och hängt tillbaka kläderna lite mer organiserat.
Dessutom har Sambon kämpat sig igenom vårt hav av ouppackade flyttlådor nere i källaren och hittat lådan med mina accessoarer bland annat. Hurra!

Styra upp dagissituationen - halvklart. Har ställt upp oss på kö igen för en flytt till hösten. Nu ska jag boka tid för besök på våra två möjliga alternativ. För övrigt är det bättre på dagis nu. Bättre men inte helt bra.

Planera 35-årsfest - klart. Idag betalade jag fakturan för cateringen. Det blev en toppenfest med många roliga minnen att bevara.

Rita och bygga hyllsystem - inte klart. Det här är redan ett evighetsprojekt. Egentligen Sambons men han hinner inte ta i det just nu. En ljusning har dock uppenbarat sig i form av en vän som kan erbjuda kapmaskin på sin arbetsplats.

Inga kommentarer: