tisdag, oktober 20, 2009

Who's that girl?

Ser förresten att någon tagit bort en kommentar under inlägget om Lilla Hs ledsenhet häromdagen.

Kommentaren är borttagen
Det här inlägget har tagits bort av den som skapade det.

den 19 oktober 2009 22:40


Säkert någon som undrar hur f-n jag är funtad, hota en treåring med att ta ifrån honom hans äpple????!!!!

Nu skulle jag kunna skriva något om vilken fantastisk mamma jag är. För det är jag (de gånger jag och Lilla H råkas i tamburen). Men nej. Blir någon upprörd är det för att jag normalt sett skriver en så totalt oprovocerande blogg. Om ni mötte mig i verkligheten?

I don't think you would like me very much at all...

7 kommentarer:

Ke.Li sa...

Det var inte jag, i alla fall.

Ke.Li sa...

Och det där med hot förstår jag mycket väl, även om det givetvis inte känns som det mest pedagogiska och respektfulla att göra. I den här familjen har vi kommit långt med hot-mut-och-lur.

Stella sa...

oj, det var jag! min kommentar råkade skickas två gånger, så då tog jag bort den ena.

så spännande var det :)

Sandra sa...

Haha, ja visst trodde man/jag att jag aldrig skulle hota - bara med sådant som jag menade och tänkte/kunde genomföra. Sigge är just nu inne i en period då han knappt äter utan bara vill ha välling. Jag har varit ganska cool, erbjudit mat men om han inte vill äta så har jag inte gjort någon stor sak av det. Hur som helst, häromdagen när han inte ville äta så flippade jag ut och hotade med Emils pappa som Sigge är rädd för. Jag ropade på Emils pappa och sa att han inte tycker om barn som inte äter. Hemska mamma, men Sigge tog ngr tuggor iaf och bearbetade hela tiden: Emils pappa är snäll,
Emils pappa är snäll...
Nu efteråt hoppas jag att jag aldrig mer gör så, men just då kunde jag inte hejda det och antagligen kommer det fler gånger...

En Lisa... sa...

Åh Stella, det gör ju inget. Misstänkte att det var nåt sånt. Jag har ju bara snälla läsare och kände helt enkelt för att hotta upp bloggen under en millisekund eller två. :)

En Lisa... sa...

Sandra: Hahahaha!

Tudorienne sa...

Äh, att hota nån med att ta äpplet är väl inget, det är bara karaktärsdanande tror jag. Jag känner hot-mut-och-lur-familjen väl och de barnen växer upp till bra människor verkar det som.