måndag, augusti 30, 2010

En Lisa om dagen - Drakar och demoner

Känsla: Trött och tillfreds efter helgen, nöjd med jobbsituationen.
Gjort: Jobbat första dagen på ännu en intensiv jobbvecka. Ätit pyttipanna med ägg och rödbetor till middag.
Gör: Slösurfar, betalar räkningar, bokar bil, traderar.
Planer: Be Sambon göra en kopp te med kex, gå och lägga mig i tid.
Bästa: Att jag känner mig nöjd, glad och liksom förväntansfull inför hösten och framtiden i stort.
♥: Sambon trivs på sin kurs, har flera DJ-jobb inbokade samt planerar inför ett veckolångt besök av sina föräldrar = lite småstressad. Lilla H verkar må bra på dagis och kläcker oneliners nästan varenda dag. Exempel nedan...

I helgen, på Öland:
- Kom och hjälp! Det är en fluga - inomhus!!!!

Tidigare ikväll:
- Elias slog mig på dagis.
- Gjorde han? Det var inte snällt.
- Jag ropade på fröken men de var inne och tog på kläder.
- Vad hände då hjärtat?
- Han slog mig en gång till, men då kom hans pappa och sprutade eld på honom.
- Hmmmmm....

Inga kommentarer: