lördag, augusti 14, 2010

En Lisa om dagen

Känsla: Smånöjd och shoppingsugen
Gjort: Sovit hos föräldrarna (vilket innebär sovmorgon). Fixat i ordning Lilla H, druckit kaffe och surfat runt lite.
Gör: Jobbar. Megadeadline på alla grundtexter på måndag kväll.
Planer: Jobba lite till, göra i ordning mig för kvällens släktkalas med Tusen och en natt-tema, bildbevis utlovas.
Bästa: Att jag känner att det kommer gå vägen med Årsredovisningen och att jag ser en ände på att jobba över varje dag.
♥: Sambon är kvar i stan och fixar ytterligare ett par moment på megahyllan. Lilla H har landat lite efter några trotsiga veckor.

Den här listan har jag modifierat från en jag hittade på bloggen Lyckobacken ,som jag läste för första (och troligen) sista gången idag. Inte för att jag har något emot ekologiskt tänk (döh!) utan mest för att det är ganska trist att läsa om. Då läser jag hellre skilsmässobloggar och Blondinbella. Men så är jag också en ganska dålig människa.