fredag, september 03, 2010

Fredagar på jobbet


Fredagar på jobbet är extra bra. Då flamsar vi, spelar upp sjuka youtube-klipp, ger varandra extra fina komplimanger och stressjobbar så vi kan strunta i att koppla upp oss på helgen. (Who are we trying to kid?)


* Idag flamsades det så mycket att jag var tvungen att lämna rummet då jag fick ett viktigt samtal

* Dagens sketch var den här. Sju apor från Mammas nya kille.

* Någon (en man, något äldre såklart) sa att jag var lik Marilyn Monroe (var fååååår de allt ifrån?)

* Jag går upp i varv igen efter en lite halvslapp vecka. Watch this space på söndag kväll, för då måste jag nog jobba ett par timmar.

2 kommentarer:

Martina sa...

Katla är grym!

Måste bara berätta att min in systers barn var LIVRÄDDA vid ett flertal middagar att det var apa de åt. Detta då vår bror hela tiden sa "Det ser ut som kyckling men det är sju sorters apa". Jag tror de stackars barnen fortfarande lever i ovisshet om det var kyckling eller apa de åt...

En Lisa... sa...

hahaha...helt härligt stört.