tisdag, oktober 05, 2010

Så värt!

Iphone 4 - just nu upphov till grönaste avundsjukan i vårt hem


Kommer ni ihåg att jag klätt upp mig till tänderna inför årets löneförhandling för nån månad sedan? Och så var min chef sjuk. Sen glömde jag klä upp mig när det väl var dags och gick väl inte dit i mysbralla kanske men ändå. Då visade det sig att det inte var någon löneförhandling utan ett helt annat samtal, om min roll och så vidare. (Min chef har bestämt att jag är "en pelare" som hädanefter ska arbeta mer strategiskt.)

Men det var inte det jag skulle komma till utan något mycket viktigare. Tre års corporate work ger äntligen resultat! Inte i finare titlar eller mer pengar på kontot utan i en Iphone. Hur enkelspårig är inte jag?

Gillar i f s min HTC Snap men Sambon är avundsjuk och bara det gör det värt. Hatar dock att lära mig nya gränssnitt. (Ingen som tycker synd?)

1 kommentar:

Ninne sa...

Iphone4 is THE SHIT! ...tycker jag!