söndag, maj 24, 2009

Grand tour


Några skvättar vin från gårdagens flaska fick duga när Sambon och jag took The Grand Tour alldeles nyss.
Man kan nu gå runt huset, 360 grader, och allt är fint. ALLT. (Minus några sniglar och för många maskrosor i gräsmattan, men nu ska vi inte kinka.)

Jag har konstant träningsvärk efter allt arbete vi lagt ned på detta hus de senaste veckorna men det har absolut varit värt det. (Bara idag har jag putsat nio fönster med spröjs)

Mest nöjd är jag för att jag kan tänka mig flera scenarier och ändå vara glad. Jo faktiskt. Högsta vinsten.

1) Vi säljer huset och får tillräckligt med dinares för att ha råd med en fin läga i stan.
2) Vi får inte ett tillräckligt högt bud men kan å andra sidan bo kvar i ett hus som nu är snudd på ett drömhus.

Inga kommentarer: