måndag, maj 18, 2009

Hej! Minns ni mig?

Nu har vi äntligen fått ut den här stackars kåken på nätet. Men jag råder er som är nyfikna att gå in typ imorgon eftermiddag då några av bilderna ska bytas ut imorgon.

I helgen åkte jag också på en liten sjuka såklart. Inte så att jag spillde med munnen precis men... Ja, ni kanske fattar.

Var ändå på jobbet idag men märkte att folk liksom kollade snett på mig. Kanske hade att göra med att ena ögat är infekterat också. Snyggare har man ju varit men mitt hem har sällan sett bättre ut. Det får duga just nu, känner jag.

9 kommentarer:

Amanda sa...

spillde du från det där lilla hålet längst ner på ryggen, det där som är så litet att du sk*ter i det?

(nä förlåt)

En Lisa... sa...

haha. Ja, just så. Better out than in, eh?

Sandra sa...

Huset ser supertjusigt ut på bilderna (även i verkligheten). Kunde tänka mig att flytta in på stört om det inte låg i Bollebygd.

Mina sa...

Lisa, Bilderna på huset är såå fina! Vilket jobb ni lagt ner! Hoppas verkligen ni får ett bra bud för det är verkligen supermysigt! Men hur kom det sig att sladden fick sitta i....? kram på er! m

ak sa...

Men åh, jag vill också se! Länk for the hemnet impaired?

En Lisa... sa...

http://www.maklarhuset.se/ViewObjekt.aspx?objektid=479502&view=Images

ak sa...

Men guuud vad fint...och KLART. Älskar brädgolvet, bokhyllan, alkoven och alla vinklar och vrår. Verkligen så, så fint.

sonja sa...

Ja det där lär ju knappast vara svårsålt. Oh nu blir jag sugen på lantliv...

En Lisa... sa...

Tack alla snälla.
Mina: Sladden ja... vet faktiskt inte riktigt vad som hände där ;)