tisdag, mars 23, 2010

Äntligen, tankinitider!

Från Ellos.


Jag har syndat. I svart. Har letat tankini ett tag och hittade den så äntligen. Fanns bara i svart och korall och om du kände mig skulle du veta att korall och jag inte är like this (*håller långfingret slingrat över pekfingret och pekar med dem upp i luften*).


Och nu har jag provat den med tillhörande trosa (boxermodell, jag hatar känslan av att exponera någon slags hud så nära könsbehåringen).

So forgive me, but I'm one happy sinner. Nu fortsätter den omvända mörkläggningen.

2 kommentarer:

The Fairy sa...

jag gillar cut & paste och plankade av detta rakt av. Tankinin är beställd (trivs dock fint i korall :-)

En Lisa... sa...

Ja, du blir ju brun så passar säkert finfint i korall! Hoppas den hinner komma innan lördag får då har du den väl på?

Jag är verkligen helnöjd med modellen, t o m bättre passform än jag vågat hoppas!