onsdag, januari 12, 2011

Färgglad? Nä.


Sällan har jag tittat på så många bilder av mig själv på så kort tid. Det som slår mig är att jag sorterar bort dem där jag inte ler. När jag står där bredvid lampan tänker jag: Nu ska jag se mer naturlig ut och låter munnen förbli ett streck.
Men sedan ratar jag alltså resultatet. Märklig självbild. Ser antagligen mig själv som någon som bör le.
Något annat som slår mig är att jag ser större ut på bilderna är vad jag förväntat mig, det är inte riktigt så jag tror att jag ser ut. Mer byst, mer mage. Också det märkligt.

Idag svart polotröja i lycra från någon av kedjorna. Har alltid ett par i lådorna, jag tycker de funkar under det mesta: klänning, kofta, poncho...bra för mig som är en fryslök.
Byxor med falska knappar i fram från HM
Platåskor från London, köpte för ett par år sedan och har använt mycket, det trodde jag inte när jag köpte dem.

Inga kommentarer: