torsdag, december 31, 2009

Summera det gamla

Kör på samma lista som förra året.

1.Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
- Köpte bostadsrätt var väl det största.

2.Höll du några av dina nyårslöften?
- Jag tror inte att jag avlade några.

3.Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
- Jajamän, men inga jättenära vänner. Nu väntar vi på Malin och Alis lilla person som är beräknad till den 25 januari.

4. Dog någon som stod dig nära?
- Nej. Sambons mysiga uncle Vincent dog plötsligt men honom kände inte jag så väl.

5.Vilka länder besökte du?
- England.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
- Nej! Slutet var fenomenalt.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
- 16 oktober då vi flyttade in till stan.

8. Vad var din största framgång 2008?
- Jag tycker vi var duktiga som fixade så med huset inför försäljningen och hade is i magen då vi letade lägenhet.

9. Största misstaget?
- Helt ärligt så funderar jag inte i sådana termer. (samma svar som förra året)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
- Det har varit ett friskt år!

11. Bästa köpet?
- Lägenheten såklart!

12. Vad spenderade du mest pengar på?
- Se ovan.

13.Gjorde någonting dig riktigt glad?
- Lilla H. Alltid! Och så att flytta in till stan... börjar bli tjatigt nu.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
- Feliz Navidad. Lilla H lärde sig den i början av december och sjunger den varje dag.

15. Hur tillbringade du julen 2008?
- I hemstaden med min familj, föräldrar, syskon, mostrar, morbror, kusiner, svärföräldrar.

16. Bästa boken du läst i år?
- Minns inte. Helt sjukt. Det verkar som om jag aldrig minns vad jag läst.

17. Något du önskade dig och fick?
- Fin lägenhet. Fast "fick" är väl kanske inte rätt ord...

18. Något du önskade dig men inte fick?
- Nej!

19. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
- Firade med min familj.

20. De bästa nya människorna du träffade?
- Katrin på jobbet.

Inga kommentarer: