tisdag, januari 24, 2012

Här händer det grejer

Jag var hos massösen idag (en fantastisk löneförmån, 100 spänn för en halvtimmas halvkroppsmassage). Hon brukar ofta kommentera mina spända axlar och skuldror men idag, kors i taket, menade hon att jag kändes väldigt avslappnad. "Det märks att du mår bra."

Och det har hon baske mig rätt i! Just nu, i slutet av januari månad 2012, är jag tillfreds. Det finns MASSOR av förbättringsområden men jag jobbar på dem. Jag bryter ned mitt motstånd mot att ta strider och diskussioner och jag gör framsteg.

Någon gång ska jag vara lite tydligare här på bloggen (man är väl ingen Garbo heller) men just nu får det vänta då jag ska gå och stryka en blus.

2 kommentarer:

Ke.Li sa...

Det låter bra.

En Lisa... sa...

Visst gör det! Egentligen ska man man väl inte sticka ut hakan och tala om när man mår bra, men jag väljer att itne vara skrockfull :)