söndag, januari 29, 2012

That was the week that was

På Facebook läser jag att människor blivit föräldrar, gift sig eller är i Thailand. Underbara, storslagna minnen. Själv jobbar jag på att trivas i nuet, att inte vilja vara på så många ställen samtidigt varken fysiskt eller mentalt.
I veckan som snart är slut har jag åkt spårvagn till jobbet på grund av halkan, jag har sett två filmer tillsammans med Sambon samt ett avsnitt av The Good Wife. Jag har discobowlat med jobbet följt av besök på tapasrestaurang och i fredags kväll åt vi indisk take-away. Innan dess var jag på ett body pump-pass. Jag har fått en ny chef och vi har varit på födelsedagskalas hos vännerna i deras nya radhus. Vi har åkt snowracer och skridskor samt storhandlat på Willys.
Ingenting av detta ska jag minnas om tio år men det gör inget. I was there.

Inga kommentarer: