torsdag, juli 30, 2009

6638

Sambon har köpt en ny I-pod och jag har ärvt hans gamla. Jag har aldrig ägt någon förut och jo, jag vet att det är lite konstigt. Ingen annan svensk under 40 år går utan. Men jag då? Jo, men jag har liksom inte riktigt vetat när jag ska använda den. När jag åker buss läser jag hellre eller lyssnar på radio i mobilen. Klipper gräset gör Sambon (för jag har sådan hösnuva).

Men nu. Nu är jag ändå lite glad och ska genast ladda ned några podcasts med sommarpratare. Jag har inte lyssnat på ett enda avsnitt i år. Vilka rekommenderar ni? Vilka kan jag hoppa över?
Allra gladast är jag dock över att jag slipper lägga in en massa låtar själv, det har ju Sambon redan gjort. 6 638 stycken för att vara exakt. Det är 17 dagars musik så det ska nog räcka ett tag.

2 kommentarer:

Ke.Li sa...

Jag har heller ingen ipod.
Jag får så djävla ont i öronen av de där små hörlurarna.

En Lisa... sa...

Jag veeeet! Det har varit en av mina "ursäkter" länge. Får vansinnigt ont av lurarna till min mobil och så ramlar de ur.
Men häromdagen lånade jag I-poden som numer är min när jag var ute och sprang. De gjorde inte det minsta ont och satt dessutom kvar i örat!!!!