måndag, juli 27, 2009

Sommar summarum

En vecka kvar på semestern och det dåliga vädret gör ju att det inte känns helt oävet. Visst är det skönt med en sovmorgon mitt i veckan, med mer Lilla H och mer tid att läsa och slappa. En helt okej semester, apselut, men det var ju så mycket mer jag hade önskat mig.

Så vad har vi gjort egentligen?

Måsten:

Köpa lägenhet Haha! Knappast.
Sälja av massa grejer på Blocket Skojar du?
Börja packa lite försiktigt Nämen...
Jobba någon dag här och där Jo, faktiskt. Tre heldagar har det nog blivit sammanlagt.

Väderberoende:

Badutflykter (vi åker till någon av våra tre favoritsjöar nära oss) Två (2) ggr har jag badat på semestern. Plus en gång på badhus!
Grillkvällar Alldeles för få. Går att räkna på fingrarna.

Resor och utflykter:

Hemstaden kommer säkert besökas i ett par omgångar. Jo, är här nu.
Sambon åker till London några dagar Jo, han är där nu.
Jag och syrran åker till London några dagar Jo, det hanns med.
Nöjesparken i Götlaborg Inte ännu. Vägrar regnponcho med kaniner på.
Djurparken nästgårds. Djuren ligger väl i sina bon och tar skydd för regnet.
Kanske en tur till Sthlm. Nä, det hanns inte med. Kanske en hösthelg?

3 kommentarer:

ak sa...

Men när flyttar ni ut? Jag blir nervös...har ni någon ni kan bo hos annars?

Och en hösthelg i Sthlm tror jag är mycket värdare. Inga fisiga reor och svalare.

En Lisa... sa...

Söta du! Jo, vi har vänner vi kan bo hos.

ak sa...

Skönt det iaf! :)