söndag, april 26, 2009

Helg through the lens

Fredag och finbesök från New York. Alltså inte mannen där bakom, han bor ju i Götet.

Tillsammans med Anna och Sigge som är mycket, mycket större nu. Sigge alltså.

Lördag morgon. Inspektion av diskstället. Årets första Corona på altanen igår kväll. Ett vårtecken så gott som något.

Om ni undrar varför det varit så tyst på bloggen den här veckan kan jag berätta att jag ägnat kvällarna åt att stryka och att pyssla. Hör och häpna. Jag gjorde ett bokmärke till Malin. Med en framsida...


... och en baksida. Hon fick även den här boken att lägga bokmärket i.



Malin fyllde år och tog kort på sina gäster på lördagkvällen.


Söndag. Jag beundrade min kruka med sommarblommor som jag planterade igår. Om inte den får husspekulanterna på fall är det något fel på världen.


1 kommentar:

Ninne sa...

jättefin kruka! vill också ha en sån men jag orkar inte det just nu. Har en stor kruka på trappen med lite knallgula påskliljor men penseerna har tyvärr lämnat in så det ser sorgligt ut...