tisdag, december 06, 2011

Fånga julen 7

Znyggt halsband.


Snart ska jag lägga ut ett långt inlägg om listor och att jag försöker minimera antalet sådana i mitt privata liv. Men först ska jag delge er min önskelista. Den är föredömligt kort och koncis.

OPI nagellack (plomberat då jag redan har några färger)
Blaffiga korta halsband
Body scrub från Body shop
Vita underkläder från Twilfit
Hotellnatt för 2 på tågavstånd från Gbg
Färgglada blusar i material som ej behöver strykas


Nu har det börjat dyka upp statusuppdateringar på Facebook av typen: "Alla klappar klara. Skönt!"
De människorna kan gå och...köpa mina klappar också eller nåt. Jag köpte min första julklapp i oktober. Var sjukt nöjd tills jag i all hast fick förvandla den till fars dags-gåva. Ouch. Nuvarande status: Har köpt in mig på en present. Här finns med andra ord utrymme för förbättring.

1 kommentar:

Ke.Li sa...

Jag kommer att klicka hem de flesta klapparna i år via cdon och olika tidningsprenumerationer. Mycket smidigt att slippa slåss med kreti och pleti på HM.