lördag, augusti 29, 2009

Sno en lista, vetja!

KNARKAR DU: Nä.
HUR MÅNGA AV SAMMA KÖN HAR DU HAFT SEX MED: Noll.
GILLAR DU HÄSTAR: Dom är fina men jag är allergisk. Spelade dock hästpolo förra året, det var kul.
ÄR DU VEGETARIAN: Nej.
OM NEJ, VARFÖR INTE: Jag gillar kött. Jag är slaktardotter.
HUR MÅNGA HAR DU DEJTAT: Vadå dejtat? Hur många har jag varit ihop med? Dejtat har jag inte gjort så mycket, mer kört på den stilen som jag beskrev i mitt inlägg häromdagen. Rakt på bara.
HAR DU NÅGOT JOBB: Ja!
TRIVS DU MED DET: Ja, det gör jag.
NÄR GJORDE DU SENAST NÅGOT RIKTIGT DUMT: Jag gör riktigt dumma saker alldeles för sällan, tror jag, för jag kan inte minnas vad det skulle vara.
FAVORITFIK: Biscuit i Haga.
VILKEN VAR DIN FÖRSTA FESTIVAL: Hultsfred 1994.
VAD TYCKER DU OM SEX FÖRE ÄKTENSKAPET: Ett krav.
PROJEKT JUST NU: Hitta lägenhet, bli klar med årsredovisningen på jobbet.
BARNDOMSIDOLER: Abba, Vanessa Paradis, Eurythmics.
VAD TYCKER DU ÄR ÄCKLIGT: Skräp i vasken, kiss på ringen på offentliga toaletter, gammal svettlukt på spårvagnen.
VEM RINGDE DU SENAST: Sofie.
SENASTE SAKEN DU KÖPTE: En väska på nätet.
VAD HAR DU PÅ DIG JUST NU: Blåvitrandiga pyjamasbyxor, grått linne, svart morgonrock.
NÄR VAR DU SENAST RIKTIGT FULL: En dryg månad sedan på grillfest hos Kim.
VILKEN KILLE HÅNGLADE DU SENAST MED: Sambon.
VILKEN TJEJ HÅNGLADE DU SENAST MED: Det har jag aldrig gjort, det gjorde man inte på min tid om man var straight.
NÄR OCH VAR GRÄT DU SENAST: Minns inte, men det var nog inte så länge sedan. Kanske för att jag var arg eller trött eller troligast båda delar.
NÅGOT BEROENDE: Har blivit en riktig kaffetant senaste året.

Inga kommentarer: