onsdag, juni 03, 2009

Mellandag

Intet nytt på husfronten men jag känner mig så konstigt l u g n! Jag tror att det beror på att det ligger utanför min kontroll. Det finns inget mer jag kan styra upp nu (förutom att jag mailväxlar med mäklaren som en tok) utan man får vänta och se.
Igår kände jag mig till och med konstigt l ä t t a d för att jag slipper ta tag i alla de projekt som följer på en försäljning just nu.

Så istället för att...
Boka lägenhetsvisningar och fixa tillhörande barnvakt
Börja rodda med dagisplats (hu!)

ägnade jag gårdagkvällen åt mig själv. Kors i taket. Här ansades det och busades det så det stod härliga till. Ni som läste min förra blogg kanske minns inlägget om ögonbryn? Och jodå, det blev samma sjuka resultat den här gången fast bara på ett halvt ögonbryn, så en 75-procentig förbättring. Nu åkte det i alla fall i soptunnan.

Idag känner jag mig dock lite svajigare i humöret.

Inga kommentarer: