måndag, januari 10, 2011

Fulbrallor


Jag levde i villfarelsen att de där byxorna jag har på bilden var snygga. Men i stället ser jag nu när jag tittat på bilderna att de är grymt illasittande. Dilemma. Vad göra? Låtsas som att jag aldrig sett bilden på mig själv i dem? (De är verkligen otroligt sköna.)

Kastar dem och använder något av mina andra fem svarta par?


Byxorna kommer från Rut med flera och är en present från syster och bror. För länge sedan, säkert tre år. Jag har med andra ord gått omkring och sett ut som en strypt ål i runda slängar 50 gånger. Kanske mer.

Mockajackan kommer från Monki och linnet från Topshop.

Halsbandet med pärlor av trä och metall är från åttiotalet och brukade tillhöra min mor.

Skorna är från Marks & Spencer (jo!) och är mörkröda med nitar och läderremmar.


Riktigt dålig hårdag förresten. Hatar skiten. Nu har det antagit den där förhatliga längden då man måste fixa’t.

Inga kommentarer: