fredag, januari 23, 2009

En rosa pälskrage piffar alltid upp!


Jag tar fram den cirkus två gånger om året och den är mäkta poppis bland den manliga halvan av befolkningen.
Nedan ett urval av dagens kommentarer:
"Jag sitter här i möte med Lisa. Din personal är väldigt glamorös." (Kollega från annan avdelning då min chef ringde.) Min chef är kvinnlig, kanske jag ska tillägga.
"Nej, men oj vad...festligt!" Från kollega på min avdelning. Kan man ju tolka lite hur man vill.
"Det är lite Marilyn Monroe över dig. Hon hade förresten väldigt högt IQ. Över 140, visste ni det?" Kollega från annan avdelning.
"Wow! Mamma! Krama!" Mitt lilla guld.

2 kommentarer:

Amanda sa...

Mmmm

Härlig.

Jag längtar efter din så-skriver/säljer-du-en-frilansartikel-guide.

En Lisa... sa...

Ooooh, ska försöka hinna med det i veckan!