måndag, januari 12, 2009

Årets fynd!


Det är januari och uppstart för projektet Rensa ur gammal skit ur skåp och garderober. Sambon hittar en väska jag köpte i NY 2003. Innehållet är från 2004 ser jag när jag nyfiket tömmer ur det på golvet. Förutom en massa broschyrer, block och pennor jag alltid fyller mina väskor med hittar jag följande.
  • En styck tändstickask från Hotel du Vin & Bistro i Winchester där vi var på bröllop då en av Sambons gamla bandkollegor gifte sig (med sin icke så omtyckta fru.) Men ett superfint hotell och ett vackert bröllop var det. SLÄNG
  • En voucher från HM. Står inget sista användningsdatum på. Yippie! Let's hit the shops...
  • Två läppstift i nästan exakt samma nyans. Mörkt brunrosa. SLÄNG
  • En liten flaska med nagelklister. Kan inte minnas att jag haft lösnaglar så nyligen som 2004 men varför skulle jag annars gå runt och släpa på det? SLÄNG
  • Ett YSL Touch Eclát med underbar patina efter att ha legat och skavt mot en nagelfil. SLÄNG
  • Ögondroppar för hösnuva. SLÄNG
  • Ett Lancôme Juicy Tube i glitterrosa. Nästan slut. SLÄNG
  • Ett Blisteze i en förpackning som ser ut att vara från 1983. SLÄNG
  • Ett kvitto från Hemköp där jag köpt en sur karamell för 2,50. Som en liten skolflicka! SLÄNG

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, jag minns när du hade råkat bryta av en av dina långa, fina naglar och köpte lösnaglar för att att ha en på den lilla ensamma kortisen. Kanske var det då!

Anonym sa...

Haha, jag minns när du hade råkat bryta av en av dina långa, fina naglar och köpte lösnaglar för att att ha en på den lilla ensamma kortisen. Kanske var det då!
/Kim