tisdag, mars 10, 2009

Massa om mig


Syster yster å jag 06.


Min syrra mailar mig en sån där megalista jag inte kan stå emot. Hoppa över om ni har något tillnärmelsevis viktigt att göra. Ni andra kan väl svara själva på era bloggar?





1. Vad är klockan?
21.53

2. Namn?
Lisa Alexandra X

3. Smeknamn?
Lisen, Sparkle

4. Piercings: ?
Haft i näsan. Bara några i öronen kvar.

5.Ögonfärg:
Blå

6. Födelseplats:
Lidköping

7. Favoritmat?
Matiga sallader, kött och potatisgratäng, indiskt

8. Någonsin varit i Kalifornien?
Tyvärr

9. Någonsin tapetserat något med toalettpapper?
Nej, det tror jag inte. Har för mig att en kompis var mumie på en lussekväll men att vi använde bandage.

10. Älskat någon så mycket att du börjat gråta?
Såklart.

11. Varit med i någon bilolycka?
Ja, jag och Sambon blev påkörda på väg till...just det - bilbesiktningen.

12. Krutonger eller baconbitar?
Extra allt.

13. Favoritdag på veckan?
Lördag.

14. Favoritrestaurang?
Sjömagasinet.

15. Favoritsport att titta på:
Ser aldrig sport längre.


16. Favoritdrink:
Varierar.

18. Walt Disney eller Warner Bros:
Ja men nu bryr ju inte ens jag mig. Vad ska då mina läsare tycka?

19. Favorit-snabbmatsrestaurang:
McDo.

20. Vilken färg har din sovrumstapet?
Illgul.

21. Hur många gånger kuggade du på teoriprovet?
Ingen.

22. Vem fick du ditt förra mail ifrån?
Susanne.

23. Vilken affär hade du valt att övertrassera ditt kreditkort?
Selfridge's

24. Vad gör du oftast när du är uttråkad?
Jag är aldrig uttråkad, det hinner jag inte.

25. När går du och lägger dig?
Helst innan elva på vardagar.

26. Vilket tv-program missar du inte?
Missar allt men har nog sett Simon & Thomas alla avsnitt denna säsongen. Det är riktigt dåligt.

27. Senaste person du gick ut och åt middag med?
Min chef och kollega, lunch idag. Middag, torsdag förra veckan. Också jobbet, trökiga jag.

28. Ford eller Chevrolet?
Ingen aning.

29. Vad lyssnar du på just nu?
Inget. Lyssnar inte på något när jag surfar.

30. Vilken är din favoritfärg?
Svart

31. Hav eller flod?
Flod? Menar de någon i Sydamerika eller?

32. Hur många tatueringar har du?
Ingen.

33. Har du någon gång kört slut på bensinen?
Jag tror det men minns inte när.

34. Katter eller hundar?
Katter men jag är tyvärr allergisk.

35. Sommar eller vinter
Sommar

36. Är du singel


37. Är du kär i någon?
Heter det så efter snart elva år?

38. Klockslag när du blev färdig med det här mailet:
22:00

1 kommentar:

Ninne sa...

passar min dag utmärkt:)