söndag, mars 01, 2009

Utmaning

Det mesta är en utmaning just nu, fast av lite olika typ. Jag tar fasta på en bloggutmaning från KeLi. En rolig sådan! Häng på den som vill!

1) Jag älskar att läsa på gränsen till besatthet. Och inte bara böcker utan magasin, dagstidningar, internetpublikationer, bloggar, reklam...
2) Jag slökollar aldrig på film. Tycker inte om att se filmer jag inte med säkerhet vet är sevärda.
3) Jag började ljusfärga mitt hår när jag var runt 20 och kommer aldrig att sluta.
4) Jag duschar så hett att huden nästintill skållas.
5) Jag har aldrig bantat men hade komplex för att jag var för smal i tonåren.
6) Jag blir allt mer konflikträdd med åren.
7) Jag kan verka stroppig i nya sällskap, men det är så min blyghet manifesterar sig.
8) Jag har alltid varit bra på att stava, även på språk jag inte behärskar.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ser att du inte är så olik mig faktiskt, till och med det där med duschningen. Kul att få veta mer om dig.

En Lisa... sa...

Kul!